Läs detta om du har problem att komma in i produktionsmiljön för VIOL 3
Om du har problem att komma in i produktionsmiljön efter 2 december så kan det bero på följande orsaker:
Har du beställt en aktör för ditt företag?
- Om du inte har beställt så gör du det genom att följa detta dokument Guide aktör (som gäller fler saker än enbart aktör)
- Om du har beställt en aktör men inte fått ett bekräftelsemejl från Biometria så kan det vara så att Biometria inte har hunnit lägga upp er aktör än.
Beställning av Aktör hade måldatum 30:e juni, beställningar som inkommit efter måldatum hanteras i turordning. - Du kan se om din aktör är beställd på den här sidan under rubriken ”genomförda beställningar av masterdata”:
- Har ni beställt aktör samt fått ett bekräftelsemejl men ändå inte har en aktör, kontakta kundservice via support.viol3@biometria.se
Har du beställt användare och behörigheter till ditt företag?
- Om du inte har beställt så gör du det genom att följa detta dokument: https://www.biometria.se/media/r5winmfa/information-vid-bestaellning-av-behoerigheter-2024-10-03.pdf
- Observera att det enbart är behörighetsansvariga på ett företag som kan beställa användare åt andra på företaget.
- Om du har beställt en användare men inte fått ett bekräftelsemejl från Biometria så kan det vara så att Biometria inte har hunnit lägga upp er användare än.
Beställning av användare och behörighet hade måldatum 15:e september, beställningar som inkommit efter måldatum hanteras i turordning.
Har ni beställt användare samt fått ett bekräftelsemejl men ändå inte har en användare, kontakta kundservice via support.viol3@biometria.se