Supportvägar VIOL 3
Primär kontaktväg är via Mina sidor
- Ärenden gällande Kundtestmiljön AT1 - klicka här för att komma till mina ärenden
- Ärenden gällande Produktionsmiljön - klicka här för att komma till mina ärenden
Är det första gången du besöker sidorna så kommer du att behöva acceptera behörighetsinställningar från Biometria.
- Om du har en användare sedan tidigare kan du kontakta oss via Mina sidor/Kundtestmiljön VIOL 3/Mina ärenden/Nytt Ärende
- Om du inte har en användare kan du skapa en Gästanvändare. Läs mer om hur du skapar en gästanvändare i dokumentet ”Microsoft Aktivera Konto” som du hittar under rubriken ”Roller och Behörigheter” på den här sidan.
- Det finns ett dokument som förklarar hur Mina Sidor fungerar, under rubriken ”Lathund Mina Sidor” på den här sidan.
Sekundär kontaktväg är via mejl
Skicka ett mejl till oss på:
support.viol3@biometria.se
Skriv om det gäller VIOL 3 kundtestmiljö eller VIOL 3 produktionsmiljö så blir det lättare för oss att hjälpa dig.
Fjärrstyrning via Teamviewer
Denna tjänst innebär att vår support kan fjärrstyra din dator.